DE VAKANTIE IS BEGONNEN - Reisverslag uit Raggal, Oostenrijk van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu DE VAKANTIE IS BEGONNEN - Reisverslag uit Raggal, Oostenrijk van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu

DE VAKANTIE IS BEGONNEN

Blijf op de hoogte en volg reinier en astrid

04 Juli 2020 | Oostenrijk, Raggal

We zijn wat vroeg dit jaar, maar vandaag is toch echt onze vakantie begonnen. Deze keer hebben we op t laatste moment gekozen voor Oostenrijk, het moet een prachtig land zijn, maar we waren er nooit eerder op vakantie, wel eens een losse overnachting op doorreis maar dan regende het bijna altijd, en dat was dan ook de reden dat t niet hoog op ons lijstje stond...maar nu is alles anders, de coronacrisis kwam om de hoek en opeens was het weer niet meer het allerbelangrijkste, maar een land waar we genieten van vrijheid en ruimte in de natuur en waar we dus veilig zijn voor t virus en in 1 dag thuis kunnen komen als t virus de kop weer opsteekt. Oostenrijk dus!

Nadat we gisteravond afscheid hebben genomen van onze jongens en hun meisjes zijn we vanochtend rond 6 uur in de auto gestapt om de komende weken met zn 2-en op pad te gaan.

Om 17.00 reden we de eerste camping(Grosswalsertal) op in Vorarlberg na een zeer rustige en voorspoedige reis.. t was bijna saai meestal gebeurt er bij ons wel wat, maar t ging als een zonnetje.

Alles geinstalleerd en lekker in de zon een drankje gedaan,werden we meteen getrakteerd op 2 steenarenden voor onze caravan, spelend met de zwaluwen in de lucht, prachtig om te zien.

Rond 20.30 zakte de zon achter de berg en is het wat frisser, maar we zitten nog met een vestje en blote voeten onder de luifel, prima te doen.

morgen maar eens op onderzoek uit hier in de omgeving!!

Maar eerst nog een drankje bij kaarslicht en een lekker nachtje slapen in deze gezonde berglucht!! proost en welterusten