We zijn vertrokken - Reisverslag uit Alpirsbach, Duitsland van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu We zijn vertrokken - Reisverslag uit Alpirsbach, Duitsland van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu

We zijn vertrokken

Blijf op de hoogte en volg reinier en astrid

13 Juli 2019 | Duitsland, Alpirsbach

Eindelijk! Na een heel druk half jaar met een nog drukker einde de afgelopen weken mochten we eindelijk op vakantie vanochtend. We hadden van te voren bedacht om om 6 uur weg te rijden maar daar gingen we al; met ons valt niet te plannen. Gisteravond hadden we nog ff bezoek en t was weer veel te gezellig, we hadden moeite om om 00.00 in bed te liggen en besloten dus wat later te gaan.06.30 de wekker gezet en 7.15 waren we hardstikke klaar voor vertrek, de broodjes voor t ontbijt mee en alle laatste spulletjes in de auto ! Nog even de spiegels stellen en de lichten checken...helaas de remlichten die we de avond ervoor nog gecheckt hadden bij het wegbrengen van de huurcaravan weigerde ..zowel bij de auto als bij de caravan! Potverdrie! DUSSS...de caravan terug op de plek en op onderzoek uit...na zelf een en ander uitgesloten te hebben besloten we de ANWB maar te bellen en binnen te gaan ontbijten met n lekker bakje thee! Wachten op de ANWB man!

Een klein uurtje later was daar onze reddende welbekende gele ANWB MOBIEL met een alleraardigste monteur die al snel het euvel had gevonden en dus vertrokken we om 9.00 alsnog vol goede moed en met ons jaarlijks ANWB-kiekje op zak op vakantie.

De rest van de dag liep voortreffelijk, niet druk op de weg en geen files of gekke dingen.

De reisroutebhebben we wel wat aangepast omdat het weer in de Alpen nu nog nat en koud is. We zijn vandaag geland op n camping in het schwarzwald. Prachtige natuur om ons heen en morgen lekker weer om dat eens te gaan bekijken !

We wachten de weerberichten ff af en beslissen nat weekend of we de Alpen nog aan doen of overslaan. Voor nu is dit n prima plek, we zijn moe en gaan ns lekker bijslapen en uitrusten om daarna héérlijk vakantie te vieren!!

Tot later, de foto's volgen later