in de relaxmodus!! - Reisverslag uit Novalja, Kroatië van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu in de relaxmodus!! - Reisverslag uit Novalja, Kroatië van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu

in de relaxmodus!!

Blijf op de hoogte en volg reinier en astrid

04 Augustus 2019 | Kroatië, Novalja

oh wat hebben we genoten van vandaag, eigenlijk hoef ik niet veel te zeggen, de foto's zeggen meer dan genoeg. we zaten helemaal in de relaxmodus, genoten van n ontbijt met zn 4 tjes! alhoewel de broodjes van t bakkertje van de camping waarschijnlijk van de dag ervoor waren, maar gelukkig hadden we ook crackertjes! tijdens het ontbijt hebben we ons best gedaan 1 van de 3 kittens over de schrik heen te helpen en dat lukte, we zijn allemaal verliefd op MR.Grey!! en hij op ons, of op onze ham, kaas of yoghurt!

einde van de ochtend de auto vol zwemspullen en nadat we Joris en Madelief in het stadje hiervlakbij hadden afgezet koersten we naar het noorden van het eiland, ondertussen namen we regelmatig een afslag naar links (rechts is niks te beleven) en kwamen we op de leukste plekjes en strandjes, regelmatig stapten we ff uit en maakten n wandelingetje langs de zee of zaten gewoon ff op n muurtje, gewoon chill dus!! bij het noordelijkste puntje namen we uitgebreidde tijd om te zwemmen en in de zon weer lekker op te drogen!! het is hier een beetje een combinatie tussen curacao en griekenland vinden we!! om n uur of half 3 gingen we op zoek naar een restaurantje om vis te eten, mijn wens voor deze week aan zee. nou kan dat natuurlijk overal wel, maar dat hele gezellige terras waar we gisteren voor n drankje waren was wel superleuk!! dus al snel besloten we daar lekker in de wind aan zee een visje te gaan eten!! gelukkig was er plek..we bestelden " fish to share" een 2 persoons visschotel die op prachtig servies geserveerd werd en wat was het heerlijk!!alles klopte gewoon!!! we genoten een hele tijd daar van ons wijntje, biertje het uitzicht en visjes!!

aansluitend een paar boodschappen en Joris en Madelief weer opgepikt die zich gelukkig goed vermaakt hadden in Novalja!

na terugkomst lekker zwemmen hier in de zee en ff lekker de oogjes toe in de avond zon! heerlijk..

toen de zon bijna onderging zijn we nog even gaan wandelen buiten de camping op zoek naar n mooie zonsondergang, en ook die vonden we!! het maakte de dag tot een topdag!!

eten hadden we niet veel meer nodig dus later nog een broodje knakworst erin en we kunnen er weer tegen tot morgen... nog geen idee wat we dan weer doen, eerst maar ns lekker slapen en nagenieten van vandaag hier voor de carvan met n drankje in de hand en n heldere sterrenhemel boven ons....