onderweg - Reisverslag uit Cicvare, Kroatië van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu onderweg - Reisverslag uit Cicvare, Kroatië van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu

onderweg

Door: astrid

Blijf op de hoogte en volg reinier en astrid

15 Augustus 2021 | Kroatië, Cicvare

Eindelijk hadden we dan afgelopen vrijdag de 13e eindelijk vakantie en kan ons plan om Albanie te gaan ontdekken beginnen. Nadat we de caravan en auto hadden ingepakt, begonnen we vrijdagavond de vakantie met een gezellige bbq bij de zus van Reinier.

Na een korte nacht ging om 5.00 de wekker en waren we meteen klaarwakker en reden we om 5.45 de straat uit. heerlijk eindelijk 4 weekjes niets verplicht en alles op ons eigen tempo!

De eerste reis dag verliep helemaal prima, op een paar files na bij de bekende Duitse baustelle. om 19.00 parkeerde we de caravan op n veldje bij een Most-boerderij in Oostenrijk om te overnachten. Na het uitdraaien van de pootjes begaven we ons naar t terras voor n warme maaltjd en een koude versnapering. Op de kaart zagen we alleen appelsap en water, en Most, een voor ons onbekend drankje. na wat uitleg van de eigenaar begrepen we dat dit terras eigenlijk geen terras is en dat we geen pilsje konden bestellen maar ook geen warme maaltijd. We bestelde een combi plank met van allerlei lekkere vleeswaren en augurk met brood en een most , t eten was heerlijk en de most ging op, maar we zullen t niet snel weer bestellen. t was een sap van vruchten die aan t gisten zijn, t zat dus tussen sap en wijn in. geen aanrader laten we het daar bij houden.

Na nog een heerlijk drankje bij de caravan uit eigen voorraad met uitzicht op onweer in de bergen zochten we op tijd ons bedje op, met (hoe verzinnen we het) de wekker op 6.00!!

dus 6.30 reden we de camping( al mocht t die naam eigenlijk niet hebben) af. Op weg naar Kroatie!! de hele dag de raampjes open, lekker muziekje en wapperende haren(astrid dan he)!! heerlijk gereden en om 16.30 reden we t erf op bij Helga en Marion, een oude collega van Reinier uit de aqua drolics tijd die al jaren hier woont..

een heel warm welkom in alle vormen!! heerlijke drankjes lekker eten , er was op ons gerekend , super leuk en gezellig.

Al snel besloten een dagje te blijven morgen! Na de nodige drankjes en een lekkere BBQ even gedoucht en lekker fris ons caravanneke in! slapen !! zonder wekker deze keer! t is tenslotte vakantie!

• 06 September 2021 - 14:02

Helga En Marion:

Hallo allebei......
    Dit is het laatste verslag wat we ontvangen hebben (in spam dus).
    Hebben jullie er nog meer gestuurd?
    Groetjes H&M