bijna thuis - Reisverslag uit Lille, België van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu bijna thuis - Reisverslag uit Lille, België van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu

bijna thuis

Blijf op de hoogte en volg reinier en astrid

02 September 2022 | België, Lille

En dan komt er helaas alweer n einde aan een heerlijke vakantie. Vanmorgen doen we t laatste stukje van Camping zennijs waar we onze vakantie ook begonnen rijden we terug naar huis. de laatste dagen waren nog heerlijk, 1 dag nog op de camping bij Bilbao, nieuwe schoenen geshopt voor onszelf in de outlet, en nog n wandelingetje gemaakt op t strand tussen het hier wel bekende Flysch. Dat zijn hele mooie lijnen in de rotsen en op t strand liggen ook in lijnen rotsenen stenen, dat is Ooit ontstaan door duizenden/ misschien wel mijoenen jaren speling van wind en zee tegen de kust..

mooi gezicht en precies een klein uitstapje voor ons zo op de laatste dag hier.

woensdag en donderdag waren reisdagen, deels binnendoor, want dat gejakker op de snelweg is niet echt vakantie! we hobbelen door t Franse land en dat verveelt nooit! We hadden gemakkelijk gisteren door kunnen rijden naar huis maar die laatste avond was nog ff fijn:innocent:. Natuurlijk werd er nog volop gerummikupt afgelopen dagen, en de eindstand is 13-8 geworden:blush:.. dus IK neem de troffee mee naar huis!!

we zijn er bijnaaa, dan gaat het serieuze leven weer beginnen.