Spierpijn en nieuwe plek - Reisverslag uit Biberwier, Oostenrijk van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu Spierpijn en nieuwe plek - Reisverslag uit Biberwier, Oostenrijk van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu

Spierpijn en nieuwe plek

Blijf op de hoogte en volg reinier en astrid

15 Juli 2019 | Oostenrijk, Biberwier

Zo,daar zijn we weer eens! Vanaf n nieuwe locatie praat ik jullie even lekker bij!!

Gisteren sliepen we zonder al te veel moeite een gat in de dag. De camping lag op n zeer rustige plek en de zon zat lang genoeg achter de bergen om eens even lekker uit te slapen. We sliepen dan ook bijna het klokje rond. Tegen negenen werden we uitgerust wakker en hebben we een hele relaxte ochtend in het zonnetje doorgebracht met lekker vers gebakken broodjes en thee. Nadat we bij de receptie wat folders en kaarten hadden opgehaald bedachten we een wandeling vanaf de camping te beginnen, en Reinier leek 14 kilometer wel een acceptabele afstand! Het was inderdaad een prachtige wandeling maar er zat ook nog wel zo'n 700 hoogteverschil in het parcours. Al snel stond het zweet ons in de schoenen en op het voorhoofd, maar we genoten van het uitzicht in de natuur om ons heen. We kwamen ook echt niemand tegen. Na n uur of 2 begon het te bewolken en al snel vielen de eerste druppels nadat we er achter kwamen dat navigator Reinier een verkeerde afslag had genomen en we dus zo'n 3 kilometer omliepen, bleek de schuilhut net te ver en werden we zeiknat!! Gewoon blijven genieten was ons motto en in de schuilhut genoten we van TUC koekjes en ons laatste water! Toen het droger werd zette we nog ff de vaart erin want na 4km zou een terras zijn en het hoogste punt waren we al gepasseerd! Maar bergafwaarts kan ook pijn doen hoor! We waren blij met de drankjes op t terras en t toilet!! Na deze aangename pauze van minstens n uur nog 2,5 kilometer naar de camping alwaar we n lekkere warme douche namen en in t campingrestaurant n bratwurst aten. Al snel daarna zo rond 21.00 vielen de luiken dicht, nadat we de beslissing namen om de volgende dag te verhuizen naar de Alpen, want de weersvoorspellingen zijn acceptabel!!,

Vanochtend dus uitgerust maar met spierpijn in de billen vertrokken en n hele mooie route gereden langs de bodensee. Hilarische taferelen als we de auto uit gingen voor n lunch of mooi uitzicht, de spieren in de billen waren stijf en zorgden voor de nodige pijn en dus opstart problemen! Einde van de middag nog een prachtige weg door de Alpen, we zijn op camping biberhof, een plek tussen de bergen.. geweldig uitzicht en vanavond al n heerlijk zonnetje! Morgen beloofd het nog mooier weer te worden en gaan we de omgeving verkennen. De komende dagen is dit ons thuis... en t beloofd nog meer spierpijn..au!!