reisdagen - Reisverslag uit Hendaye, Frankrijk van Reinier en Astrid boeije - WaarBenJij.nu reisdagen - Reisverslag uit Hendaye, Frankrijk van Reinier en Astrid boeije - WaarBenJij.nu

reisdagen

Door: Reinier en Astrid

Blijf op de hoogte en volg Reinier en Astrid

23 Augustus 2024 | Frankrijk, Hendaye

Donderdagmiddag, We hoopten t al.maar zeker was t pas toen we de caravan aanhaakten. om.15.30 begon onze vakantie!!! Eindelijk..iedereen zien gaan en terugkomen, en hoe goed ik ook ga op alle mooie foto's en reisverhalen, toch fijn dat wij nu aan de beurt zijn..

We reden tot net na Lille, belandde op een camping midden in een dorpje.. als je links keek prachtig parkachtig met grote bomen, een vijver en hele eendenfamilies, als.je rechts keek een chalet park uit de jaren 80 met arbeidsmigranten!! prima voor 1 nachtje.. lekker douche prima toilet en pasta van thuis.

Vanochtend om 6.30 reden we de camping af voor een dag kilometers vreten. alles.tolweg, de.caravan en auto deden t fantastisch.Het weer was grijs en grauw, vooral.niet te warm. We dachten nog te lunchen , maar bij het zien van de verrimpelde nectarines en uitgedroogde kipsalade besloten we een pain au chocolat.en n croissant te nemen en door te rijden. Om 19.00 kwamen we aan in Hendaye, t laatse stadje voor Spanje. Inmiddels strak lauwe lucht en 30 graden!! prima camping voor n nachtje en op loopafstand van t centrum. We gaan te voet naar n restaurantje, eten er heerlijk en vermaken ons ook nog aan de boulevard waar en relaxed beachtentje is met disc jockey!! net voor middernacht terug bij de caravan, We gaan weer lekker slapen, morgen nog 700 lm tot ons eerte stop in Portugal

• 24 Augustus 2024 - 17:45

Top Lekker Genieten:

[e-1f618]

• 25 Augustus 2024 - 22:35

Rebecca En Ferdi Bolck:

Hallo Reinier en Astrid,

Hele fijne vakantie en ik zal je moeder zaterdag wel even up-daten over de prachtige foto's (die van zojuist heb ik net gezien, heeeeel mooi daar op de camping bij José!!!!!

Groetjes, Rebecca en Ferdi