Heerlijke plek - Reisverslag uit Mondim de Basto, Portugal van Reinier en Astrid boeije - WaarBenJij.nu Heerlijke plek - Reisverslag uit Mondim de Basto, Portugal van Reinier en Astrid boeije - WaarBenJij.nu

Heerlijke plek

Door: Reinier en Astrid

Blijf op de hoogte en volg Reinier en Astrid

25 Augustus 2024 | Portugal, Mondim de Basto

Nadat we zaterdag ochtend rond 7.30 van de camping in Hendaya wegreden hebben we 700 km eigenlijk aan 1 stuk gereden. Als we dachten we gaan wat eten dan vonden we niets, als we al ergens n stop wilde maken dan stapten we vaak niet eens uit.. waarom zijn die parking langs snelwegen altijd zo ranzig.. bah bah. Gelukkig hadden we nog genoeg proviand aan boord! En in de middag hebben we een Spaanse Lidl bezocht, gewoon om even uit de auto te zijn en omdat we ook met wat boodschappen op de 1e plek aan wilden komen. Dat binnenland tussen Burgos en de Portugeese grens is zo dor, droog en leeg, er wonen amper mensen denken we..Rond 4 uur draaiden we de klok een uurtje terug. We reden de Portugese grens over en anderhalf uur later waren we op onze eerste bestemming. Quinta dos Moinhos! Een waar paradijs!! We werden hartelijk ontvangen door Erik en José met n koud drankje en we mochten een plekje kiezen. 10 plekken zijn er, waarvan inclusief ons nu 3 bezet! We kozen voor een plek met uitzicht over in de vallei. De camping is bijzaak voor Erik en José, zij verhuren 7 luxe villa huisjes waarvan 3 een eigen zwenbad(je ) hebben. We merken niets van die bijzaak, er is keurig sanitair, We mogen zwemmen in de infinitypool en op t terras kan je soms mee eten en altijd n koud drankje krijgen.

Vandaag is onze eerste relaxte dag!! En wat hebben we gedaan? Zwemmen, relaxen, zwemmen, opdrogen en zwemmen! Meestal lekker met z'n tweetjes in dat mooie zwembad. oh ja een boodschap in 't dorp en lekker geluncht en gekookt. nu lekker ff voor de caravan en straks n douche en weer lekker slapen. 't koelt heerlijk af 'snachts en dat lukt dus heel erg goed. Morgen de omgeving maar ns ontdekken.