Heerlijk dagje - Reisverslag uit Rtina, Kroatië van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu Heerlijk dagje - Reisverslag uit Rtina, Kroatië van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu

Heerlijk dagje

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg reinier en astrid

29 Juli 2017 | Kroatië, Rtina

De camping eigenaar was zo vriendelijk om wat te verschuiven in zijn planning zodat wij hier nog een nachtje extra konden blijven. .. Het is zo'n heerlijk plekje.
We hadden het plan om het eiland Pag op te rijden en naar het meest noordelijke puntje te gaan. We hadden geen idee wat we konden verwachten maar vertrokken om 10.30. Reinier had gezien dat er een aantal geo caches lagen en die brengen je meestAl op de meest leuke plekjes.
Het eiland Pag is een lange (ei) landtong en er is een hoofdweg helemaal naar t noorden. Deze weg is heuvelachtig en met 70 km per uur had het wel wat weg van een achtbaan.
He landschap was best bijzonder.. Het varieerde van maanlandschap , zoutpannen tot een landschap dat ons vooral aan Curaçao deed denken.
Overal waren weggetjes naar strandjes waar we er ook verschillende van namen.. Even zwemmen en weer opdrogen en weer verder.
Aan het einde van het eiland was het verrassend leuk met baaitjes en strandjes. Perfect.
Geocachen werden gevonden en met een wandeling van een kilometer stonden we echt op de noordelijkste punt van t eiland.
We hebben lekker geluncht op n strandje ( haventje) met de zelf meegebrachte proviand.
Einde van de dag via de supermarkt weer terug naar ons heerlijke plekje onde de olijfbomen.
Joris heeft zich vandaag ook weer goed vermaakt en vertrok bij thuiskomst nog even naar de duikplank in de zee om af te koelen.
Onder tussen hebben wij gekookt.. Lekker n hele kip gegrild op de skottel en aardappeltjes gebakken, salade caprese erbij en het was weer smullen.
Inmiddels weer wat ingepakt om morgen weer verder te trekken Kroatie in.. Het bevalt ons wel.

• 29 Juli 2017 - 23:55

Mama En Papa:

Fijn dat het zo goed gaat met jullie. Leuk om alle dagen 3 brieven te krijgen (van jullie, bram en suz en Marjolein en Toon) Hier is alles goed. Geniet van jullie vakantie. Dikke kus voor Joris en groetjes van ons.

• 30 Juli 2017 - 21:42

Angrlique:

Ha Astrid, Reinier en Joris,

Wat superleuk om al jullie avonturen te lezen. Echt super.
    Het klinkt heerlijk!
    Zon, zee, lekker eten...wat wil je nog meer?!
    We zullen over een paar dagen weer eens kijken waar jullie dan weer beland zijn.
    gr. Angelique, Theo, Tijs en Lucas