Relaxdag - Reisverslag uit Donji Bitelić, Kroatië van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu Relaxdag - Reisverslag uit Donji Bitelić, Kroatië van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu

Relaxdag

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg reinier en astrid

12 Augustus 2017 | Kroatië, Donji Bitelić

Vandaag geen plannen..heerlijk..op t gemakkie wakker worden en ontbijten, boekje leZen en puzzeltje maken, WiFi zone en een handwasje gedaan.. Vandaag laat de zon t een beetje afweten..in de ochtends zaten we nog in de zon maar overal om ons heen donkere wolken en gedonder in de verte.. Rond d middag betrekt t, en besluiten we boodschappen te doen, de weg NAar de kust is vol ivm een nationale feest dag vandaag ..dus we kiezen een stadje in het binnenland en rijden door de dorpjes over de c-weggetjes.. Heerlijk rustig..
Om n uur of 4 terug van de boodschappen lekker weer zonnig op de camping, het heeft tijdens onze afwezigheid wel flink geregend hier..we hebben ruim de tijd voor spelletjes, borreltjes en de voorbereiding van een heerlijke BBq met vers geplukte groente uit de tuin. Genieten 2.0
Het is vanavond een frisse avond. Truitje aan om n uur of half 9..
Nu liggen we al in bed met de wekker op half 7 want morgen gaan we de op een na hoogste berg van kroatie op ( met de auto) en we hebben ons laten vertellen dat dat vroeg in de ochtend t Mooiste is..
Welterusten dus