Rustdagje - Reisverslag uit Orebić, Kroatië van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu Rustdagje - Reisverslag uit Orebić, Kroatië van reinier en astrid boeije - WaarBenJij.nu

Rustdagje

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg reinier en astrid

05 Augustus 2017 | Kroatië, Orebić

Vanochtend op t gemakkie wakker geworden. Joris en ik gingen samen lopen naar t dorp voor de bakker en we kwamen er achter dat t om 9.00 'sochtends al goed warm was.lekker ontbijten in de schaduw en na t ontbijt nog lekker relaxed met n boekje en de WiFi . Tegen de middag op naar de zee, hier och al gauw 20 metr vandaan.. Lekker ff dollen met Joris en het luchtbed..onmogelijk om daar met z'n 2 en op te zitten...
Inmiddels hadden we gehoord dater in het dorp een cafe was dat ijsklonten verkoopt. Dus wij na de afkoeling op zoek.. De koelkast kan het drinken niet echt koud krijgen met deze temperaturen, dus nu hebben we ook de koelbox met ijsklonten.toppie.
Na de lunch ( 15.00) gingen Reinier en Joris een jerski huren voor n half uur. En de man van de verhuur vond het prima als ze op de volle zee wisselden.. Joris zijn ogen twinkelden al bij het idee.
Die twee hebben zich lekker uitgeleefd en kwamen zeer Voldaan weer terug. Na nog een verfrissende duik lekker op de camping aan de borrel, en daar zitten we nu nog..gezellig kletsen met de buurtjes, een jong stelletje uit Nijmegen. En de kitten van de buren komt af en toe lekker paté eten.
Er is geen zuchtje wind, er beweegt geen blaadje aan de boom en het is eigenlijk jammer om naar bed te gaan, dus blijven we nog even zitten. Proost